Photobucket
Dream High
click on the dropdown menu to navigate through this blog

MAKSUD TERSEMBUNYI LUAHAN HATI POMPUAN
Saturday, 24 September 2011 ★ 05:09 │ (2) angels
 SHAHIR!! LOVE YOU.. =]


assalammualaikum n salam 1 malaysia.. hehe.. ape kabar sume ? sehat tak ? lau tak sehat g lah jmpe dkter.. t kne enjet. padan muke.. cpe soh pegi jmpe dkter kn.. haaha. ayop tatayop..

oke.. bg pendapat aku.. sume perempuan lebih mahukn perhatian , di manje , di ambil berat , di syg n blablabla dri seorg insan yg bername lelaki.. hati perempuan nih nipis cngt.. senang terluke.. n tak bole lari dgn sikap cemburu tahap gaban.. *oke nih aku.. yg pnting lelaki kne paham lah dgn sikap wanita.. tok sah lah nak curang.. selingkuh ke.. ehh. same je.. haa..pape je yg mnyakitkn hati perempuan.. hmm.. aku paham hati perempuan.. sebb aku kn perempuan.. hehe.. jom la tgok at bawah nih..



1. Kalau perempuan tanya: Lawa ke budak pompuan tu?
Makna tersembunyi: Siapa yang paling lawa? I ke, budak pompuan tu?

2. Kalau perempuan tanya: You dah makan ke belum?
Makna tersembunyi: Jom pi makan. Lapar ni!

3. Kalau perempuan kata: Lawa-lawa la baju kat sini, yek.
Makna tersembunyi: Belikanlah untuk I.

4. Kalau perempuan kata: Rasa macam nak pening la.
Makna tersembunyi: Tolong picit kepala.

5. Kalau perempuan kata: Letihnya hari ni. Mana nak masak, basuh kain-baju lagi...
Makna tersembunyi: Kita makan kat luar jelah. Lepas tu, tolong basuh kain-baju sekali, yek.

6. Kalau perempuan kata: Kita lebih sesuai berkawan saja.
Makna tersembunyi: I tak nak kat you. Tak paham-paham ke?

7.Kalau perempuan kata: I suka berkawan dengan you. You baik,memahami bla bla bla...
Makna tersembunyi: Hish... I rasa macam minat sesangat kat you. Rasa macam nak jadi awek you je.

8. Kalau perempuan tanya: You pernah tak teringatkan awek you yang dulu?
Makna tersembunyi: Kalau nak gaduh, kalau berani sangat, sebut la nama dia depan aku.

9. Kalau perempuan kata: I sanggup berkorban demi kebahagiaan you.
Makna tersembunyi: Amboi! Aku kena berkorban. Habih, hangpa dua ekoq gak yang seronok.

10.Kalau perempuan kata: I tak kisah kalau memang betul you nak kahwin lagi satu. Asalkan you berterus-terang dengan I, bersikap jujur dan berlaku adil. Ape yg 'dia' dapat i pun dapat..
Makna tersembunyi: Sapa kata aku tak kisah? Adil ke tak adil, aku tak kira! Langkah mayat aku dulu sebelum nak menikah lagi satu.


11.Kalau perempuan kata: dulu awk kapel dgn siape ? awk syg tak dgn die? brape kali dates ? pegang tgn tak ?
makna tersembunyi: hmm.. sakit nyer kalo die jwp syg..




p/s :: perempuan tak kan buat perangai.. kalau lelaki tak mule kan dulu. =] 

Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
Pieces Of Me
meet the big beauty boss

I am Nurul Shahirah bt Abd Razak and this is my blog, it's mine. In this very little space from the World Wide Web, this could be the only place where in i can have my freedom to express myself, rant whenever i wanted to, post non-sense shit, type asdfghjkl until i get tired like an idiot. I mean, who the hell in the world, uhmm (except me) would do that effin thing? of course no one. EXCEPT ME. Alright, you've got it. I really am an idiot. okay? and you've got any problems with that? kiss my fist. Actually i'm just sevenTEEN and i don't act like what normal teen girls do. I'm weird and i like crazy things. I like the smell of an old book, I yawn and don't close my mouth even if i'm in a public place.. and i blah blah, i blah too.. enough. bye byee! You may click links and contact to befriend with me.Thanks !
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later

Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land


Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend

Facebook nurul ain
Twitter nurul ain
Tumblr nurul ain
Blogskin nurul ain
Layout (c) sweet.m!sery
Re-edited by nurul ain
Icons from reviviscent
Resources: sea shells
MAKSUD TERSEMBUNYI LUAHAN HATI POMPUAN
Saturday, 24 September 2011 ★ 05:09 │ (2) angels
 SHAHIR!! LOVE YOU.. =]


assalammualaikum n salam 1 malaysia.. hehe.. ape kabar sume ? sehat tak ? lau tak sehat g lah jmpe dkter.. t kne enjet. padan muke.. cpe soh pegi jmpe dkter kn.. haaha. ayop tatayop..

oke.. bg pendapat aku.. sume perempuan lebih mahukn perhatian , di manje , di ambil berat , di syg n blablabla dri seorg insan yg bername lelaki.. hati perempuan nih nipis cngt.. senang terluke.. n tak bole lari dgn sikap cemburu tahap gaban.. *oke nih aku.. yg pnting lelaki kne paham lah dgn sikap wanita.. tok sah lah nak curang.. selingkuh ke.. ehh. same je.. haa..pape je yg mnyakitkn hati perempuan.. hmm.. aku paham hati perempuan.. sebb aku kn perempuan.. hehe.. jom la tgok at bawah nih..



1. Kalau perempuan tanya: Lawa ke budak pompuan tu?
Makna tersembunyi: Siapa yang paling lawa? I ke, budak pompuan tu?

2. Kalau perempuan tanya: You dah makan ke belum?
Makna tersembunyi: Jom pi makan. Lapar ni!

3. Kalau perempuan kata: Lawa-lawa la baju kat sini, yek.
Makna tersembunyi: Belikanlah untuk I.

4. Kalau perempuan kata: Rasa macam nak pening la.
Makna tersembunyi: Tolong picit kepala.

5. Kalau perempuan kata: Letihnya hari ni. Mana nak masak, basuh kain-baju lagi...
Makna tersembunyi: Kita makan kat luar jelah. Lepas tu, tolong basuh kain-baju sekali, yek.

6. Kalau perempuan kata: Kita lebih sesuai berkawan saja.
Makna tersembunyi: I tak nak kat you. Tak paham-paham ke?

7.Kalau perempuan kata: I suka berkawan dengan you. You baik,memahami bla bla bla...
Makna tersembunyi: Hish... I rasa macam minat sesangat kat you. Rasa macam nak jadi awek you je.

8. Kalau perempuan tanya: You pernah tak teringatkan awek you yang dulu?
Makna tersembunyi: Kalau nak gaduh, kalau berani sangat, sebut la nama dia depan aku.

9. Kalau perempuan kata: I sanggup berkorban demi kebahagiaan you.
Makna tersembunyi: Amboi! Aku kena berkorban. Habih, hangpa dua ekoq gak yang seronok.

10.Kalau perempuan kata: I tak kisah kalau memang betul you nak kahwin lagi satu. Asalkan you berterus-terang dengan I, bersikap jujur dan berlaku adil. Ape yg 'dia' dapat i pun dapat..
Makna tersembunyi: Sapa kata aku tak kisah? Adil ke tak adil, aku tak kira! Langkah mayat aku dulu sebelum nak menikah lagi satu.


11.Kalau perempuan kata: dulu awk kapel dgn siape ? awk syg tak dgn die? brape kali dates ? pegang tgn tak ?
makna tersembunyi: hmm.. sakit nyer kalo die jwp syg..




p/s :: perempuan tak kan buat perangai.. kalau lelaki tak mule kan dulu. =] 

Photobucket
OLDER POST | NEWER POST