Photobucket
Dream High
click on the dropdown menu to navigate through this blog

CITE2 AKU ??
Sunday, 9 October 2011 ★ 02:41 │ (4) angels
assalammualaikum dan salam 1 malaysia.. hehe.. hye korang.. aku nak ngadu kat korang nih.. korang dgr yer.. =[  lebam aku kat  tgn nih masih tak hilang lagi.. cegu aku yg buat.. die cubit aku.. 2kali tau beb.. alah.. sebab nyer aku tak bawak buku komsas jer.. bukan saje2 nak lupe bawak.. buku 2 dah hilang.. nak buat mcm mane kn.. dah nsib cegu dpt ank murid cm sye.. hehe.. wek ! ! n 1 lagi aku kne berdiri kat luar kelas sebab masok lambat.. sebab nyer aku makan eskim kat koperasi.. skolah lah yg salah.. yer dak ? wktu rehat kne lah pnjag kn.. n knpe cegu 2 rajin sangat msok awal kn.. hehe.. kesimpulan nyer.. aku 'pelajar teraniaye'.. hehe ! *gurau je..

hehe.. oke.. aku tak sejahat yg korang pikir eh.. bese lah.. budak sekolah kn.. lagi pun aku baru form4.. bile lagi nak buat perangai dak ? haha.. tp, aku syg cegu 2.. syg cngt.. nanti abeh skolah.. cegu lah yg paling sye rindu.. percaye lah.. hehe.. =] 

oke.. ape kne mgene dgn tajok entry aku nih.. tak de kne ngene pun dgn bebelan aku at atas nih.. haha ! msalah aku skrg.. skrg aku amik aliran sains 2.. subjek tambahan aku..  sume ade 10 subjek..

*LUKISAN KEJURUTERAAN
*ADD MT
*FIZIK
*KIMIA.
tapi,, aliran aku nih lebih kepade jurutera dan arkitek.. tp aku nak jd nurse... hmm.. bole ke aku nak amik NURSE bile abeh skola mnengah nih ??


 awwww.... nak jd NURSE jugak ! ! !


bukan 2 aje msalah aku.. aku nih.. hmm.. malas nak citer nih.. aku nih jenis org yg TAKUT DARAH... kalau owg mcm aku nih.. layak ke jd nurse.. aku mmg giler takod dgn darah.. sangat2 takod ! !errhh  korang paham tak?? aku takod darah..  tp aku yakin.. sape2 yg nak jd nurse.. kne tgok darah.. grr.. takod ler.. huh ! !


huh ! lemah semangat. =[


bagi sape2 yg lebih arif dgn msalah aku nih.. boleh tak g thu aku.. aku layak ke mohon jadi nurse dgn aliran aku yg tak de kne mgene dgn nurse langsung n takod darah.. hmmm.. help me ! !  ! aku buntu dgn cite2 aku skrag.. ape funtion aku pegi skolah.. kalau matlamat aku sndiri tak jelas kn.. tolong ! 

p/s:: sape2 yg thu mcm mane nak selesaikn msalah aku nih.. boleh komen eh.. =[

Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
Pieces Of Me
meet the big beauty boss

I am Nurul Shahirah bt Abd Razak and this is my blog, it's mine. In this very little space from the World Wide Web, this could be the only place where in i can have my freedom to express myself, rant whenever i wanted to, post non-sense shit, type asdfghjkl until i get tired like an idiot. I mean, who the hell in the world, uhmm (except me) would do that effin thing? of course no one. EXCEPT ME. Alright, you've got it. I really am an idiot. okay? and you've got any problems with that? kiss my fist. Actually i'm just sevenTEEN and i don't act like what normal teen girls do. I'm weird and i like crazy things. I like the smell of an old book, I yawn and don't close my mouth even if i'm in a public place.. and i blah blah, i blah too.. enough. bye byee! You may click links and contact to befriend with me.Thanks !
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later

Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land


Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend

Facebook nurul ain
Twitter nurul ain
Tumblr nurul ain
Blogskin nurul ain
Layout (c) sweet.m!sery
Re-edited by nurul ain
Icons from reviviscent
Resources: sea shells
CITE2 AKU ??
Sunday, 9 October 2011 ★ 02:41 │ (4) angels
assalammualaikum dan salam 1 malaysia.. hehe.. hye korang.. aku nak ngadu kat korang nih.. korang dgr yer.. =[  lebam aku kat  tgn nih masih tak hilang lagi.. cegu aku yg buat.. die cubit aku.. 2kali tau beb.. alah.. sebab nyer aku tak bawak buku komsas jer.. bukan saje2 nak lupe bawak.. buku 2 dah hilang.. nak buat mcm mane kn.. dah nsib cegu dpt ank murid cm sye.. hehe.. wek ! ! n 1 lagi aku kne berdiri kat luar kelas sebab masok lambat.. sebab nyer aku makan eskim kat koperasi.. skolah lah yg salah.. yer dak ? wktu rehat kne lah pnjag kn.. n knpe cegu 2 rajin sangat msok awal kn.. hehe.. kesimpulan nyer.. aku 'pelajar teraniaye'.. hehe ! *gurau je..

hehe.. oke.. aku tak sejahat yg korang pikir eh.. bese lah.. budak sekolah kn.. lagi pun aku baru form4.. bile lagi nak buat perangai dak ? haha.. tp, aku syg cegu 2.. syg cngt.. nanti abeh skolah.. cegu lah yg paling sye rindu.. percaye lah.. hehe.. =] 

oke.. ape kne mgene dgn tajok entry aku nih.. tak de kne ngene pun dgn bebelan aku at atas nih.. haha ! msalah aku skrg.. skrg aku amik aliran sains 2.. subjek tambahan aku..  sume ade 10 subjek..

*LUKISAN KEJURUTERAAN
*ADD MT
*FIZIK
*KIMIA.
tapi,, aliran aku nih lebih kepade jurutera dan arkitek.. tp aku nak jd nurse... hmm.. bole ke aku nak amik NURSE bile abeh skola mnengah nih ??


 awwww.... nak jd NURSE jugak ! ! !


bukan 2 aje msalah aku.. aku nih.. hmm.. malas nak citer nih.. aku nih jenis org yg TAKUT DARAH... kalau owg mcm aku nih.. layak ke jd nurse.. aku mmg giler takod dgn darah.. sangat2 takod ! !errhh  korang paham tak?? aku takod darah..  tp aku yakin.. sape2 yg nak jd nurse.. kne tgok darah.. grr.. takod ler.. huh ! !


huh ! lemah semangat. =[


bagi sape2 yg lebih arif dgn msalah aku nih.. boleh tak g thu aku.. aku layak ke mohon jadi nurse dgn aliran aku yg tak de kne mgene dgn nurse langsung n takod darah.. hmmm.. help me ! !  ! aku buntu dgn cite2 aku skrag.. ape funtion aku pegi skolah.. kalau matlamat aku sndiri tak jelas kn.. tolong ! 

p/s:: sape2 yg thu mcm mane nak selesaikn msalah aku nih.. boleh komen eh.. =[

Photobucket
OLDER POST | NEWER POST